خبر رسان

خبر رسان

نقل قول
خبر رسان

خبر رسان

نقل قول

تحریف سخنان رهبری در کیهان

این را میدانیم  که از صدر اسلام تاکنون عده ای (غاصبین خلافت و پیروانشان) کلام رسول الله را به نفع خود تحریف کردند و این را هم به وضوح میدانیم که رسانه های استکبار جهانی هم امروزه بر علیه جمهوری اسلامی دروغ پراکنی میکند و به تحریف حقایق میپردازد و در همین روزها هم به طور علنی 45 میلیون دلار برای فعالیت های اینترنتی بر علیه ما تصویب کرده اند. اما....

اما این را هم بدانیم که تحریف ها ؛ فقط اینها نیست برخی از رسانه های موجه المنظر در کشور ما نیز  بسیار ظریف و به نفع خود در واقعیت ها دست میبرند و در اصل افراط و تفریط میکنند و متاسفانه  امت حزب الله نیز از ضررهای این تحریفات غافل است.

ما با کسی مشکلی نداریم اما با کسی هم عهد اخوت نبسته ایم و از هیچ کس حرف بدون سند نمی پذیریم.

 مثلا فرض کنید یکی از شخصیت های تاثیر گذار در کشور بیانیه ای بدهد و در این بیانیه میانه روی کند و ملایمت داشته باشد اما یک روزنامه به شکلی این بیانیه را منتشر کند و قسمتهایی از آن را برجسته کند که این بیانیه یک پرخاش محسوب شود. آیا این به فتنه نمی انجامد؟؟؟

روزنامه کیهان چرا سخنان رهبری را تحریف میکند؟؟؟ برای مثال به انتشار سخنرانی رهبری در ششم بهمن توجه کنید:

........گاهى اینجور است که دشمنان بین‌المللى ما این جنجالها را راه مى‌اندازند، براى اینکه جمهورى اسلامى را وادار کنند به باج‌دهى؛ مثل خیلى از دولتهائى که بمجردى که یک خطرى احساس میکنند، میروند در مقابل ارباب بزرگتر، حاضر میشوند باج بدهند؛ باج پولى بدهند، باج سیاسى بدهند. امام باج نداد - این را همه بدانند - ما هم به هیچ کس از طرف ملت ایران و از طرف خودمان باج نخواهیم داد.ما یک حرف حقى داریم، پاى آن حرف حق ایستاده‌ایم؛ ما گناهى نکرده‌ایم....

متن فوق اصل بیانات رهبری است اما روزنامه کیهان با فونت بسیار بزرگ  فقط مطلب زیر را تیتر زده است:

امام به کسی باج نداد من هم باج نمیدهم.

خوب توجه کنید که چرا کیهان این کار را کرده است؟

کیهان لحن کلام رهبری را تند تر از حدی که بوده جلوه میدهد و درا اصل برای اینکه در مقابل رقیبان سیاسی خودش رجز خوانی کند حاضر است در کلام رهبری هم دست ببرد.

شما میدانید که عموم مردم بیشتر به تیتر روزنامه ها توجه دارند و این تیتر اثر خود را در افکار مخاطب میگذارد، حتی اگر روزنامه کیهان در صفحات خود مشروح و اصل بیانات را هم منتشر کند دیگر فایده ای ندارد و مخاطب بر اساس تیتر بهره برداری سیاسی میکند.

از اول انقلاب تا کنون افرادی بوده اند که امام و رهبری را محاصره کرده اند و امام و رهبری را هر طور که خودشان بخواهند و به نفع خودشان باشد به مردم جلوه میدهند و متاسفانه عاشقان ولایت هم  از این نکته ظریف غافل بوده اند.

واقعیت این است که رهبری بسیار دانا فهیم، شجاع ودر عین حال مهربان است و هیچگاه بر اساس حوادث جو زده نمیشود و هیچ سخن بدون تفکری را بر زبان جاری نمیکند.

اگر به سخنرانی های ایشان گوش کنیم  و با لحن ایشان آشنا باشیم متوجه میشویم که بسیاری از نقل قول ها و تیتر ها با ظرافت خاصی تغییر داده میشود. آیا کسانی که این کارها را میکنند دوست رهبری و مردم هستند؟

انشاء الله که قصد خاصی نداشته باشند و دیگر از این کارها نکنند و....

مثلا در همین بیانات ششم بهمن اگر کیهان این قسمت از بیانات را جدا کرده بود  چه برداشتی میشد؟

توجه کنید:

ادعا ملاک نیست که بگویند ما مردمى هستیم؛ در عمل باید مردمى بود.

جمله فوق هم قسمتی از بیانات رهبری در ششم  بهمن و دیدار مردم مازندران است، اما اگر کیهان یا یک روزنامه دیگر  این جمله را تیتر کرده بود چه تصوراتی برای مخاطبین پیش می آمد؟

مسلما خیلی ها برداشتشان این بود که این جمله رهبری خطاب به دولت است چون این روزها بیشتر از همه رییس جمهور و دولت خود را مردمی میدانندو ....

اما ما  نه این را میگوییم و نه آن را ، وقتی میتوانیم برداشت صحیحی داشته باشیم که متن کامل و صحیح بیانات را مطالعه کنیم.

در پستهای بعدی بیشتر به این مسئله خواهیم پرداخت فقط خلاصه این را بگوییم که ما جوانان مسلمان و معتقد، باید این افراطیون را کنار بزنیم و خودمان رهبرمان را یاری کنیم و...