خبر رسان

خبر رسان

نقل قول
خبر رسان

خبر رسان

نقل قول

افراطی های پردردسر

افراطی ها باز هم دیروز اشتباه بزرگی کردند، چه اشتباهی؟ 

اشتباهی از مدل همان اشتباهی که در چنین روزهایی کردند.. 

سال گذشته ۱۴ خرداد ، در تب و تاب افراطی گری های احمدی نژاد در مناظره بود و امسال هم ،افراطیون، دانسته یا ندانسته از روزاهای قبل در تدارک اخلال در سخنان سید حسن خمینی و شعارهای افراطی بر علیه عده ای،در مراسم رحلت حضرت امام بودند. 

پارسال وقتی که افراطیون به حمایت از احمدی نژاد در سخنان رهبری شعار میدادند، رهبر فرزانه جواب ارزنده ای داد که شعار بی جا ندهند. و امسال هم رهبر دانای ما در جواب شعارهای افراطیون  پیشانی سید حسن را بوسه زد. 

بدبختی این است که متاسفانه این افراد اکثرا از مومنین هستند ولی کمی غافلند و تند میروند. و به جای کمک به رهبری فقط برای ایشان ایجاد دردسرهای جدید میکنند. 

عزیزان استدعا میکنم که قضاوتهای زود هنگام نکنید ما چنانچه این مطلب را نوشته ایم در جای خودش از مواضع درستی هم که رییس جمهور منتخب داشته اند اعلام حمایت کرده ایم ولی.. 

ولی این حرفها نیز درد  و نگرانی است و باید گفته شود. 

ما فرض را برا ین میگذاریم که سید حسن اشتباهاتی داشته است اما آیا جای پاسخ دادن به این اشتباهات این زمان و این مکان بود؟ 

با شعارهایی که مردم از روزها قبل میدادند و از صبح هم در حرم امام طنین انداز بود احتمال بر این میرفت که سید حسن در خیر مقدم به رهبری قلمی بر اشتباهات مفروضه داشته باشد اما آیا افراطیون اجازه دادند؟ 

عزیزان انسان امروزه که غوطه ور در شایعات مشابه با حقیقت است اشتباه هم میکند، البته سید حسن هم دیروز نتوانست به خوبی از عهده اداره مجلس برآید و آشفتگی او باعث شد از روی لجبازی و کمی غرور بخش کوتاه و پایانی صحبتهایش را در مراسم ایراد کند. 

اما اشتباه اصلی از سمت افراطیون بود.  

از چند روز قبل سایتهایی که با چشمان بسته به هرکس دلشان میخواهد به اسم ولایت و به اسم انقلاب حمله میکنند ماجرای دیروز را طراحی کرده بودند. 

رجانیوز چشمان خود را بر حقیقت بسته و هرچه دلش میخواهد به هرکسی روانه میسازد. 

این مصداقی از سخنان دیروز رهبری هم هست. هر چند که مصداقهایی هم در آقایان متذلذل دارد... 

رهبری گفت اگر از کسی بدمان بیاید و با او مخالف باشیم دلیل این نیست که به او زور بگوییم... 

منطق و دین و عدالت کجا رفته؟؟  

رجانیوز در مواقع حساس که باید خویشتنداری کند حتی به وزیر امور خارجه و شبکه خبر و هر کس دیگری حمله میکند. 

رجانیوز از چند روز قبل با درج مطالب افراطی در تلاش بود که هاشمی رفسنجانی به طور کلی در مراسم دیروز حاضر نشود . آیا اگر اینچنین شده بود این اقدام خیر خواهانه ای بود؟ 

عزیزان منظور رهبری از بصیرت این نیست که شتابزده بر علیه هر کسی و در هر زمان نامناسبی شعار سر بدهیم.....  حریم ها را نگه دارید... والله من آینده راچنین میبینم که اگر این افراطها را ادامه بدهید روزی حتی سخنان رهبری را ناتمام بگذارید و فقط بر عملی شدن آمال زاییده فکر غافلتان فکر کنید... 

بصیرت بصیرت حقیقی باید باشد. 

ولی ظاهرا عده ای این خواسته رهبری را بهانه کرده اند تا زور بگویند و ماجراجویی کنند. 

اگر پارسال هم عده ای از همین مومنین غافل، شروع به ایجاد جو توهین نکرده بودند به همین راحتی سران ساده لوح و توهم زده فتنه۸۸ در عاشورا آن کارها را نمیکردند. 

از رهبری سبقت نگیرید....... ماهمه سر باز اوییم. والسلام