خبر رسان

خبر رسان

نقل قول
خبر رسان

خبر رسان

نقل قول

طرح عفاف و حجاب

 برای ورود به صفحه اصلی دلدادگان روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 طرح  شکست خورده                               deldadegan

حجاب در اسلام به چه معناست و حجاب زن باید چگونه باشد؟

چرا برخی فکر میکنند میشود با کارهای اشتباهی که در این ۳۰ سال پس از انقلاب کرده اند حجاب اسلامی را ترویج دهند؟

آیا با این کارهایی که تا به حال کرده اند آمار بانوان محجبه افزایش یافته یا بدحجابها؟

من از مسئولین این امر استدعا دارم اوضاع را بدتر از این نکنند. جامعه ما یک جامعه اسلامی و شیعی است و مسلما باید آراسته به حجاب و عفاف اسلامی باشد اما راه این نیست.

این طرحهایی که بعضی از تندرو ها با چشمان بسته برای حمایت از حجاب و مبارزه با بد حجابی در نظر دارند فقط ادامه راه غلط گذشته است.

چرا میخواهید جامعه را به صحنه تعقیب و گریز و بگیر و ببند تبدیل کنید؟

فکر میکنید کسی که حجاب در او نهادینه نیست با اقدامات شما محجبه میشود؟

با اینکه من هم از اوضاع حجاب در شهرهای بزرگ ناراضی هستم ولی یک مزیت این اوضاع این است که میتوان با حجاب ها را شناخت در صورتی که وقتی جبر حاکم باشد تشخیص اینکه چه کسی خودش حجاب دارد و چه کسی به زور با حجاب شده بسیار دشوار خواهد بود البته این با این دید است که بتوان احتمالا کسی را به زور با حجاب کرد.

البته میتوان برای شهرهای خاص و خیابانهای خاص و اماکن خاصی قوانینی را وضع کرد و به برای بانوان محجبه امتیازاتی را قائل شد ولی این طرحهای شکست خورده راه چاره نیست.

کانون دلدادگان طرح حمایت از پیروان یاس را تهیه کرده و اگر کسی گوش شنوا داشته باشد حاضر به ارائه آن برای رفع مشکلات کنونی خواهد بود. 

البته در پایان این را هم بگویم که قانون مصوب عفاف و حجاب نقاط مثبتی دارد اما سر و صداهایی که این روزها به پاست بیشتر بر سر بندهای ۱۲ و ۱۴ این قانون است. این دقیقا همان جایی است که برخی امر به معرف و نهی از منکر را با جبر و زور اشتباه میگیرند و نیروی انتظامی را به جای تعقیب جرائم به میدان مقابله با مردم میکشانند.