خبر رسان

خبر رسان

نقل قول
خبر رسان

خبر رسان

نقل قول

ورود رسمی مهنس علی جوکار به عرصه انتخاباتی مجلس نهم

جوکار در سوال خبرنگار ما که حضور وی را در عرصه انتخاباتی جویا شد ابتدا سوال را با سوال پاسخ داد و گفت : شما میگویید بیایم یا نه؟ ولی در ادامه:
مهندس جوکار در مصاحبه کوتاهی که با صـفا نیـوز انجام داد رسما حضور در انتخابات مجلس نهم را تائید کرد.
در هفته های گذشته اخبار متناقضی از حضور مهندس علی جوکار به گوش می رسید و هیچگاه خبری به شکل قطعی و رسمی از حضور وی منتشر نشده بود.
جوکار هم اکنون مدیریت جهادکشاورزی زرین دشت و ریاست نظام مهندسی شهرستانهای داراب و زرین دشت را عهده دار است. وی در گفتگوی کوتاهش با مجله خبری ما اعلام کرد نامزد نمایندگی مردم خفر و جهرم در مجلس نهم خواهد شد و امیدوار است مردم از وی حمایت کنند. مهندس جوکار در دوره قبل و در خفر بیشترین  آرا را پس از حسینی به خود اختصاص داده بود. نزدیکان جوکار عمران و آبادی روز افزون را وعده داده اند و اعلام کرده اند بسیار پرشور از مهندس جوکار در انتخابات پیش رو  حمایت خواهند کرد و او را رقیب اصلی رضایی در خفر میدانند.
سخن سردبیر: با توجه به اعلام رسمی 2 نفر از فعالان سیاسی برای نامزدی نمایندگی مجلس نهم در خفر و با توجه به شرایطی که نزدیکان ادیب برای حضور وی در انتخابات اعلام کرده بودند میتوان گفت حضور محمد صادق ادیب در انتخابات  منتفی خواهد بود. همچنین میتوان پیش بینی کرد که چنانچه دکتر احمدی و مهندس جوکار تا آخر به توافقی نرسند و  به نفع دیگری کناره گیری نکنند نتیجه ای مشابه انتخابات هشتم به دست خواهد آمد و تنها شاید  رقابت آنها بر سر رتبه اول و دوم در خفر باشد در صورتی که  هر کدام از نامزدها برای ورود  قطعی به مجلس باید در کسب آرا نفر اول شهرستان باشند. هرچند که عده ای معتقدند  به دلیل شناخته تر بودن مهندس جوکار و سابقه حضورش در این عرصه؛ رای جوکار بیش از  دکتر احمدی است ولی برخی نیز از رقابت جوکار با حسینی در دوره هشتم دلخورند و میگویند اگر جوکار به نفع حسینی کنار رفته بود نماینده کنونی مجلس خفری بود و به همین دلیل چنانچه بخواهند در انتخابات از یک نامزد خفری حمایت کنند نامزد مورد حمایت آنان مهندس جوکار نیست.
و دکتر رضایی هم در صورتی که بتواند خفر را به شهرستان ارتقا دهد  خفری نبودن وی فراموش خواهد شد و بخت مجددا به او روی خواهد آورد.


نظرات 1 + ارسال نظر
linkkink پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ http://linkking.ir

لینک خود را با تبادل لینک رایگان و اتو ماتیک به ثبت برسانید و رتبه ی وبلاگ خود را بالا ببرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد