تا ساعتی که این مطلب را در عصر پنجشنبه24 آذرماه می نویسم همچنان تحلیل ها از پیشتاز بودن دکتر رضایی در عرصه انتخاباتی شهرستان جهرم حکایت دارد و نمیتوان به طور قطعی درخصوص حضور شجاعی فرد اظهار نظر کرد

 خبرهایی هم از پشتبانی شدن نامزدهای ثالثی در شهر جهرم حکایت دارد که روز بروز از آرای رضایی میکاهد.

 از سوی خفر نیز خبرها حاکی از آن است که خفر در آرامش قبل از طوفان قرار دارد و دکتر احمدی نیز در چند روز گذشته مورد حمایت برخی گروه های موثر قرار گرفته است و با وجود اینکه خفر تا کنون قرار است با دو نامزد وارد انتخابات شود اما فعالان سیاسی در تلاش برای اتحاد آرا در خفر هستند .

 برخی از فعالان سیاسی آگاه د خفر گفته اند که امید زیادی به اتحاد آرای احتمالی دارند و در بیست روز آینده خفر سرشار از شور انتخاباتی خواهد شد.

 

 با پیشنهاد امام جمعه خفر قرارگاه انتخاباتی در خفر بزودی تشکیل جلسه میدهد و نتیجه آن چندین برابر شدن شور و شعور انتخاباتی در سطح خفر بزرگ و حتی شهرستان خواهد بود.

در 10 روز گذشته روز به روز به آرای احمدی در خفر اضافه شده و از آرای رضایی کاسته شده است البته این کاهش و افزایش هنوز چشمگیر نیست اما به نظر می آید اتفاقات سیاسی خفر افزایش تصاعدی آرای دکتر احمدی را سبب شود.

دکتر رضایی مدام در سطح شهرستان حضور دارد و مشغول کلنگ زنی و افتتاح و شرکت در مراسمهای مختلف است و رقبای وی از اینگونه اقدامات وی  به شدت انتقاد میکنند و میگویند وی بایستی در جلسات مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشد اما مدام مشغول تبلیغات برای خود است.

اخبار سیاسی و مستند جدیدی هم به دست ما رسیده است که با انتشار آنها تاثیرات آن در آرای برخی از نامزدها قابل احساس خواهد بود.

همچنین خبرهای داغی از مهره های جریان های فتنه و انحرافی به دست ما رسیده است که در صورت اینکه در صحت آنها یقین پیدا کنیم با انتشار این مطالب تحولات ویژه ای درعرصه انتخاباتی شهرستان رقم خواهد خورد.

منتظر انتشار و روشنگری های صفانیوز در روزهای آینده باشید و اخبار و مستندات خود را برای درج در همین صفحه برای ما ارسال کنید:09364447940

تحلیل شما مخاطبان صفانیوز چیست؟؟؟؟