خبر رسان

خبر رسان

نقل قول
خبر رسان

خبر رسان

نقل قول

احتمالات و شایعات انتخاباتی شروع شد

                        برای ورود به صفحه اصلی دلدادگان روی تصویر زیر کلیک فرمایید:

 



ضمن عرض سلام و خیرمقدم به همه مخاطبان این صفحه به اطلاع عزیزان می رسانیم کانون دلدادگان قصد دارد مطالب ویژه انتخابات مجلس نهم را در این صفحه منتشر کند و به بررسی و تحلیل جامعه سیاسی شهرستان بپردازد. از شما دوستان علاقمند تقاضا میکنیم اخبار و تحلیل های سیاسی خود را برای ما ارسال نمایید و ما نیز حتما مطالب شما را در همین صفحه و دیگر صفحات کانون دلدادگان منتشر خواهیم کرد.

شاید بعضی ها فکر کنند الان برای صحبت کردن در مورد انتخابات خیلی زود باشد. البته اگر از الان بخواهیم قطعی در مورد هر مطلبی در این خصوص صحبت کنیم بسیار زود است ولی اگر بخواهیم یک انتخاب شایسته و آگاهانه تر داشته باشیم میتوان گفت کمی هم دیر شده و اهل سیاست و کسانی که دنبال  یک مشارکت مفید و آگاهانه در انتخابات هستند بایستی از همین الان تحولات و رفتارهای اشخاص و گروههای سیاسی را زیر نظر بگیریم.

همانطور که گفتیم فعلا همه خبرها تقریبا غیر رسمی هست و هیچ نامزدی نه رسما ثبت نام کرده(چون وقتش نبوده) و نه اینکه معلوم است قانون به چه کسانی اجازه ثبت نام بدهد و شورای نگهبان چه کسانی را تایید کند.

اما با این وجود مجموع کنکاش های ما در مورد انتخابات تاکنون به این نتیجه رسیده است:

آقایان: رضایی کوچی    شجاعی فرد     دکتر احمدی  منصور میمنه   از کسانی هستند که حضور آنها در انتخابات به حقیقت بیشتر نزدیک است و با این شکل و حالت ها اگر افراد دیگری هم نامزد باشند احتمالا رقابت بیشتر بین این چند نفر خواهد بود و حداقل میتوان گفت از هم اکنون این رقابت به شکل غیر رسمی آغاز شده است.

حقیقت این است که آرای شهر جهرم و منطقه خفر حرف اصلی را به دلیل کثرت خواهد زد.

اما در جهرم فعلا یک بلاتکلیفی وجود دارد . مثلا شجاعی فرد اعلام کرده بدون ستاد و تبلیغات در انتخابات شرکت میکند و دکتر ارجمند هم قصد شرکت در انتخابات را داشته ولی به دلیل  مسئولیت جدیدی که عهده دار شده در انتخابات شرکت نخواهد کرد ولی با وجود اینکه وی در رقابت ها شرکت مستقیم ندارد مسلما وی و طرفدارانش ساکت نخواهند نشست و از کسی بجز رضایی کوچی اعلام حمایت خواهند کرد و حاج میمنه و آقای رحمانیان هم در جهرم حضور دارند و اینها یعنی اینکه اوضاع به نفع رضایی کوچی نماینده کنونی نیست. چون حضور شجاعی فرد هم با شکل بدون ستاد و بدون تبلغات یعنی اینکه قفط برای رای نیاوردن رضایی کوچی وارد  صحنه شده است. از طرفی هم شایعات حاکی از فسایی بودن نماینده کنونی هست و تاکنون وی از این کنار این مسئله بی اعتنا گذشته است و باز شایعاتی خبر از نامزد شدن برادر ایشان در شهرستان فسا را دارد که شایعه اول راتایید میکند و اینها هیچکدام به نفع رضایی کوچی نخواهد بود. اما از طرفی تلاشهای آقای ارجمند در دوران نماینده کنونی به ثمر نشست و مهمترین نکته مثبت برای او همین خواهد بود که همه چیز را به نام خود تمام کند.

از سوی دیگر وارد خفر میشویم:

خفر  هنوز انتخابات گذشته را فراموش نکرده و نا‌آرامی های بعد از آن را که بالاخره  مقصر اصلی آن هیچگاه معرفی نشد  و پرونده اغتشاشات بعد از انتخابات مجلس نهم هنوز مفتوح است و متهمان آن اخیرا به دادگاه فراخوانده شده اند و جریمه های نقدی میلیونی برای آنها در نظر گرفته شده است.

حضور آقای حسینی نامزد سابق خفری ها هم فعلا به دلایل قانون جدید انتخابات در حاله ای از ابهام است و اصلا اگر قانون مذکور هم نبود معلوم نبود وی اقدام به ثبت نام بکند یا نه. و اگر ثبت نام میکرد معلوم نیست به دلیل پرونده اغتشاشات ذکر شده ایشان تایید صلاحیت بشوند یا خیر؟؟؟!!

آقای جوکار هم برای حضور مثل آقای حسینی قانون جدید را روبروی خود دارد....

ولی در این دوره چهره جدیدی در خفر قصد حضور در انتخابات را دارد: دکتر احمدی محمود آبادی

ولی معلوم نیست خفری ها چطور استقبالی از حضور ایشان در انتخابات داشته باشند و حمایت خفری ها از ایشان یک سوال بزرگ است.

البته خفر چهره هایی دارد که بتوانند در انتخابات شرکت کنند و شانسشان از آقای احمدی هم بیشتر است ولی ظاهرا آنها میلی به حضور در این رقابت را ندارند.

آیا  آقای حسینی و جوکار اگر نیایند از احمدی حمایت میکنند؟

آیا هیچ چهره دیگری در خفر تا زمان انتخابات رخ نشان نخواهد داد؟

آیا امام جمعه خطبه هایش را به حمایت از احمدی متمایل میکند؟

نظر شما چیست؟

خبرهای شما چیست؟

تحلیل شما چیست؟

حتما نظرات خود را برای ما ارسال کنید. و یا به۹۳۶۴۴۴۷۹۴۰ پیامک بزنید. ارسال نظر شما

سوال خوانندگان این است که نظر ما چیست. نظر ما این است:

ما به هیچ عنوان طرفدار شخص و یا حزب خاصی نیستیم ....

برخی افراد مسلما مورد دوستی ما نخواهند بود و این افراد کسانی هستند که وابستگی آنها به احزاب منافق صفت و ضد ولایت فقیه برای ما به اثبات برسد. و البته اگر اینچنین شود ولایتمداران و دلدادگان مهدی را از این اخبار و این اشخاص فاسد آگاه خواهیم کرد.....

شاید بپرسید اگر این اشخاص وجود داشته باشند چرا تایید صلاحیت میشوند؟! و جواب ما این است که همانطور که در دوران قبل منافق ها و مفسدانی از زیر زره بین شورای نگهبان گریختند و مردم را فریب دادند.. این بار هم این احتمال وجود دارد. چون متاسفانه بعضی ها برای گرفتن مقام خوب فیلم بازی میکنند ولی انشاء الله چهره اصلی آنان برای ما پنهان نخواهد ماند و این افراد را به خوبی از روی اطرافیانشان میتوان تشخیص داد....

موضع در مورد اینکه ما از خفری یا جهرمی حمایت میکنیم این است: ملاک ما جهرمی و خفری بودن نیست بلکه ملاک ما شایستگی نامزدها برای نمایندگی مردم است و همچنین ولایتمدار بودن و پایبندی و وفاداری آنها به ارزشهای اصیل ایران کهن و شرع انور....

انتخاب ما هیچوقت یک تندرو نخواهد بود. حتی اگر پیشانی وی از سجود پینه بسته باشد و برای اثبات وفاداری به وطن  و رهبری همه نزدیکان وی به شهادت رسیده باشند و خودش هم جانباز باشد... چون اینها ملاک شایستگی نیست هرچند که باید همیشه قدردان وی بود....

پس ما خفری و جهرمی بودن را ملاک نمیدانیم واگر کسی شایستگی داشته باشد و خفری نباشد از او حمایت خواهیم کرد و البته اگر شخص یاد شده خفری باشد بسیار راضی تر خواهیم بود و حق هم این است که یک نامزد شایسته و متعهد از خفر بزرگ به مجلس نهم راه پیدا کند.....

اینها مواضع کانون دلدادگان است و تا پایان هم تغییر نخواهد کرد و برای ما مهم نخواهد بود که آیا کسی که ما از او حمایت میکنیم پیروز بشود یا نه..

منتظر خبر بعدی باشید....


نظرات 2 + ارسال نظر
گمنام پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

شما رو چه به تحلیل یه کم شعله اش رو بکش پایین تر عامو برو کنار بزار باد بیاد از گرمایی پختیم

محسن حاتمی پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

برای نجات خفر از بحران نیازبه یکپارجگی خفراست ومیسر نخواهد شدجزبااتحادباکاندیدای خفری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد