خبر رسان

خبر رسان

نقل قول
خبر رسان

خبر رسان

نقل قول

یک چهره جدیدخفری وارد انتخابات میشود

حضور محمدصادق ادیب در انتخابات مجلس نهم!!؟؟

جدیدترین اخبار انتخاباتی حاکی از پدیدارشدن یک چهره جدید در عرصه انتخاباتی مجلس نهم است.

با وضع موجود که آرای شهر جهرم کاملا غیر متمرکز است و بطور قاطع از کسی حمایت نمیکند و در خفر هم چهره شناخته شده ای مطرح نشده است گروه هایی از سیاسیون خفر از حضور محمدصادق ادیب در انتخابات خبر میدهند. و با این شرایط میتوان از همین الان ایشان را بعنوان یکی از شانسهای برتر برای پیروزی در انتخابات نام برد.

طبق آخرین  نشستهایی که با برخی چهره های سیاسی در سطح شهرستان داشته ایم. خفر تقریبا به شکل یکپارچه و سیمکان نیز به شکل چشمگیری از حضور محمدصادق ادیب در انتخابات اعلام حمایت کرده اند و برخی از گرو ه ها نیز در شهر جهرم حاضر به حمایت از ادیب در انتخابات هستند.

در آخرین تماسی که ما توانستیم با آقای ادیب در خصوص حضورش در انتخابات داشته باشیم ایشان فعلا حاضر به اعلام قطعی نظر خود نبودند ولی اطرافیان وی حضور وی را در صورتی که سیاسیون خفر به طوررسمی از وی اعلام حمایت کنند قطعی میداند.

از سوی دیگر شایعه حضور برادر نماینده کنونی به عنوان نامزد انتخاباتی در شهرستان فسا به واقعیت نزدیکتر شده است و با تنشهای سیاسی که در سطح مدیران جهرمی در سالهای اخیر رخ داده است چند تن از این چهره های جهرمیِ پشت پرده اعلام کرده اند در صورتی که ادیب درانتخابات شرکت کند رسما از وی اعلام حمایت میکنند.

و همچنین خبرها حاکی از آن است که دکنر رضایی تبلیغات انتخاباتی خود را در خفر متمرکز ساخته و از هم اکنون در تلاش است آرایی که این دوره در جهرم حامی او نخواهد بود را در خفر پیدا کند. و اعضای ستاد وی به شدت در خفر در حال تلاش هستند.

شجاعی فرد نیز باوجود اینکه اعلام کرده بدون ستاد و تبلیغات در انتخابات شرکت میکند نزدیکان و طرفداران خودش را در خفر به حرکت درآورده است.   منتظر اخبار بعدی باشید و نظرات و تحلیل های خودتان را برای ما ارسال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد