خبر رسان

خبر رسان

نقل قول
خبر رسان

خبر رسان

نقل قول

بسیج باید درمان شود

 برای مشاهده صفحه اصلی روی تصویر کلیک کنید:   

 

اکثر بسیجیان به یکی از درهای زیر مبتلا شده اند: 

بی ادبی، تکبر،ریا، بی سوادی و افراط 

اگر بسیج آن بسیجی باشد که برخی در رسانه ها وانمود میکنند آنگونه است، بسیاری از مشکلات این مردم و این فرهنگ حل میشد و چه بسا اصلا به وجود نمی آمد. 

شرح این مطلب را بعدا خواهم نوشت ولی این را بگویم که بهانه نوشتن این مطلب عملکرد یک بسیجی بود که مبتلا به درد افراط و بی ادبی بود.... 

تا کنون دو بی ادبی بزرگ از بسیج دیده ام که به شدت من را از بسیج دل آزرده کرده است. البته این دو مورد را خودم شاهد و ناظر بوده ام ولی بسیاری دیگر را هم ندیده ام ولی شنیده ام... 

خلاصه بگویم: 

بی ادبی اول که این حقیر ناظر آن بودم عملکرد یک بسیجی به نام ف.ج در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب بود که به شدت بسیج را در چشم من سیاه جلوه داد 

بی ادبی دوم هم عملکرد یک بسیجی دیگر در حاشیه سلسله مباحث ولایت فقیه در مسجد کوی دانشگاه ارم که با سخنرانی دانشمند و استاد فرزانه، استاد محی الدین حائری شیرازی برگزار میشود.... 

البته این را بگویم که اشتباه نکنید... 

این دو اتفاق از نظر عمو اصلا زشت هم نیست و ظاهر بدی ندارد ولی اهل ادب و اهل فن و اهل علم از کراهت آن به خوبی خبر دارند و اگر ببینند رنجیده میشوند... 

شرح این داستان ها بماند برای بعد اما... 

اما این را بگویم: 

بسیجی یواش.... 

مواظب باش رهبری را زیر نگیری.... 

اگر این جور ادامه بدهید از این واهمه دارم که روزی که مهدی می آید هم بی ادبی کنید و با این افراط ها که من میبینم چه بسا از بی ادبی هم فراتر روید و  از لشکریانی سفیانی و دجال شوید.... : 

      فقط استدعا میکنم:  ناراحت نشوید     اندیشه کنید.....          

نظرات 1 + ارسال نظر
اادادی پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

گه میخری خر کی باشی مردک عوضی تو کپی نخورده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد